//
کدخبر: ۱۲۷۳۱۸ //

هر دستگاه اجرایی استان بوشهر باید یک هیئت مذهبی شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به مشارکت یک‌هزار و 200 هیئت مذهبی در برگزاری مراسم سوگواری گفت: هر دستگاه اجرایی استان بوشهر باید به عنوان یک هیئت مذهبی در برنامه‌های مختلف ائمه اطهار(ع) مشارکت فعال کند.

هر دستگاه اجرایی استان بوشهر باید یک هیئت مذهبی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست بررسی برنامه‌های دهه نخست ماه محرم با تاکید بر هماهنگی‌های لازم برای باشکوه برگزار شدن ایام سوگواری شهدای دشت کربلا اظهار داشت: در استان بوشهر یک‌‌هزار و 200 هیئت مذهبی در برگزاری مراسم‌های مختلف دهه نخست ماه محرم مشارکت دارند.

وی با اشاره به همکاری 700 مداح برای اقامه عزای سیدوسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش تصریح کرد: برای تبیین جایگاه ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی 900 مبلغ و روحانی به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تشکل ستاد شئون فرهنگی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: به مناسبت‌های مختلف این ستاد متناسب با سیاست‌های تدوینی کشور برنامه‌ها و طرح‌های مورد نظر تصویب، تدوین و عملیاتی می‌کند.

سروستانی با تاکید بر تقویت وحدت با روحیه جهادی در عرصه‌های گوناگون گفت: تقویت اتحاد و وحدت در جامعه حول محور منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جلوگیری از تفرقه مورد توجه و تاکید است.

وی، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با محوریت شعار حمایت از کالای ایرانی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: برای برگزاری برنامه‌های دهه نخست ماه محرم به ویژه ایام تاسوعا و عاشورا برنامه‌ریزی انتظامی، امنیتی و بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر مشارکت بیشتر دستگاه‌های اداری و اجرایی استان برای برگزاری هر چه باشکوه ایام ماه محرم افزود: هر دستکاه اجرایی استان بوشهر باید به عنوان یک هیئت مذهبی در برنامه‌های مختلف ائمه اطهار(ع) مشارکت فعال کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۳۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان