//
کدخبر: ۱۲۶۹۳۷ //

مسدود شدن ۸۰ هزار کارت سوخت در سیستان و بلوچستان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از مسدود شدن 80 هزار کارت سوخت مهاجر در این استان خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

محمدهادی مرعشی امشب در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نوسانات نرخ ارز و بالا رفتن قیمت سوخت در مرز موجب گسیل کارت های مهاجر به استان و باعث افزایش صفوف کاروانی شهروندان در جایگاه‌های عرضه سوخت شده است.

‎معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اعلام برخورد جدی با متخلفین و افرادی که قاچاق می کنند، افزود: ابطال سهمیه کارت ها، مسدود کردن کارت ها و نظارت اکیپ های تعیین شده با همکاری تمامی دستگاههای نظارتی و اجرایی ذیربط از جمله اقدامات انجام شده طی چند روز اخیر بوده است.

‎وی افزود: در این راستا بیش از 80 هزار کارت مهاجر مسدود و تعداد زیادی نیز شناسایی شده اند که پس از تشخیص نهایی توسط مبادی ذیربط به زودی مسدود خواهد شد.

‎مرعشی گفت: بخش عمده ای از ورود سوخت از طریق گلوگاهها انجام می شود که برای کنترل این مبادی، تیم های نظارتی در گلوگاه‌ها مستقر می شود.

‎فرماندار زاهدان هم در این جلسه گفت: به دنبال دستور استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای تامین استان و تعامل و هماهنگی دستگاه‌های مسئول، مسئله تحویل سوخت در جایگاه‌ها طی چند روز اخیر کنترل و مدیریت شد.

‎ابوذر مهدی نخعی بیان داشت: اکیپی متشکل از فرمانداری، نیروی انتظامی، شرکت نفت، دادگستری و تعزیرات حکومتی با استقرار و بازرسی مستمر در محل جایگاهها تشکیل شده که از هرگونه سوء استفاده متخلفین و ورود کارت های سرگردان و مهمان به داخل جایگاه خودداری می‌کنند.

‎وی ضمن تشکر از اقدامات بازدارنده و حمایت های دادستان زاهدان برای تشکیل شعبه و اختصاص قاضی ویژه بدین منظور گفت: از آنجایی که این نوع نظارت کوتاه مدت است، برای پایداری این وضعیت پایش تصویری از طریق نصب دوربین های IP دار در جایگاه‌ها ضروری است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان