//
کدخبر: ۱۲۵۹۶۹ //

اجرای طرح زوج و فرد از امروز در کرمانشاه آغاز شد

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح زوج و فرد خودروها از امروز ۱۸ شهریور ماه در شهر کرمانشاه آغاز می‌شود.

 اجرای طرح زوج و فرد از امروز در کرمانشاه آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ فضل‌الله شیری با بیان اینکه این طرح از امروز آغاز و تا پایان سال ادامه دارد، اظهار داشت: طرح زوج و فرد خودروها همه روزه به استثنا روزهای تعطیل از ساعت 15 تا 20 در مرکز استان به مرحله اجرا در می‌‌آید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: طرح زوج و فرد خودروها در کلانشهر کرمانشاه در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه برق، خیابان جوانشیر از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا میدان لشکر اجرایی خواهد شد.

شیری جریمه ورود به طرح زوج و فرد را برای هر بار ورود 200 هزار ریال دانست و گفت: هر وسیله نقلیه‌ای که چندین بار به محدوده‌های طرح وارد شود، به همان تعداد مورد جریمه قرار می‌گیرد و این طرح شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بر مشارکت شهروندان کرمانشاهی در اجرای این طرح تأکید کرد و گفت: روانسازی و کاهش حجم ترافیک از مهمترین اهداف طرح زوج و فرد خودروهاست و این طرح وسایل نقلیه عمومی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها را شامل نمی‌شود.

شیری با بیان اینکه محدوده طرح ترافیک کرمانشاه با نصب بنر اطلاع‌رسانی شده است، افزود: بخشی از مشکلات ترافیکی کرمانشاه به کمبود یا نبود خط کشی معابرشهری، گذرگاه‌های عابر پیاد و تجهیزات کمک ترافیکی بر می‌گردد که ایجاد آنها در حیطه وظایف شهردار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۹۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان