//
کدخبر: ۱۲۵۷۰۸ //

صف ۱۰۰ساله کارگران بازنشسته کرمانشاه برای دریافت وام ۲ میلیونی!

رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان کرمانشاه گفت: از مجموع 45 هزار کارگر بازنشسته استان سالانه تنها 500 کارگر موفق به دریافت وام دو میلیون تومانی قرض الحسنه می شوند.

صف 100ساله کارگران بازنشسته کرمانشاه برای دریافت وام 2 میلیونی!
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد اکبری امروز(17 شهریور) در مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار کرد: از مجموع سه میلیون و 200 هزار کارگر بازنشسته کشور، 45 هزار کارگر بازنشسته در استان کرمانشاه زندگی می کنند.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان اضافه کرد: شرایط اقتصادی امروز کشور به گونه ای که کارگران بازنشسته ای که باید پس از عمری خدمت به انجام فعالیت های مورد علاقه خود همچون تفریح و ورزش بپردازند، به دنبال شغل دوم و کارهای خدماتی هستند.

وی برلزوم توجه مسئولین برای حل مشکلات جامعه بازنشستگان تاکید کرد و گفت: 10 سال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فریاد زدیم تا اینکه خوشبختانه در مجلس کنونی به تصویب رسید و امیدواریم این قانون امسال از سوی دولت اجرایی شود.

اکبری در ادامه با انتقاد از روند کُند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان در کرمانشاه، عنوان کرد: سالانه تنها 500 نفر از بازنشستگان استان موفق به دریافت وام دو میلیون تومانی قرض الحسنه می شوند که با این روند 100 سال طول خواهد کشید تا بتوانیم به همه 45 هزار بازنشسته استان وام پرداخت کنیم.

وی از نمایندگان و مسئولین استان خواست تا با فشار به بانک‌ها و تزریق بودجه بیشتر به فرآیند پرداخت وام به بازنشستگان سرعت ببخشند.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان به اجرای طرح "کرامت رضوی" توسط دولت تدبیر و امید جهت انجام سفرهای زیارتی رایگان برای بازنشستگان هم اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح سال گذشته 250 بازنشسته استان را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کردیم.

وی یادآور شد: درراستای افزایش شادابی و نشاط بازنشستگان استان، المپیادهای ورزشی مختلفی را بین آنها برگزار کرده و به مسابقات کشوری نیز اعزام می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان