//
کدخبر: ۱۲۴۱۵۳ //

"منطقه ویژه اورامانات" در مجلس تصویب شد

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از تصویب منطقه ویژه اقتصادی اورامانات در جلسه امروز(یکشنبه) مجلس خبر داد.

"منطقه ویژه اورامانات" در مجلس تصویب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهاب نادری ، با اشاره به پیگیری‌های دو ساله برای تصویب منطقه ویژه اورامانات در مجلس گفت: سرانجام در جلسه امروز(11 شهریور) مجلس منطقه ویژه اقتصادی  اورامانات به تصویب رسید.

نادری تصویب این منطقه ویژه را فرصتی برای رونق اشتغالزایی در منطقه اورامانات عنوان کرد و افزود: مناطق ویژه اگر به نحو مطلوبی مدیریت شوند، می توانند نقش بسزایی در رونق اشتغال و اقتصاد منطقه داشته باشند.

این نماینده مجلس از جانمایی زمین این منطقه خبر داد وافزود: برای راه اندازی منطقه ویژه اورامانات محل استراتژیکی مابین چهار شهرستان پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی در محدوده سه راهی بیاشوش تامین شده که زمین آن در شورای برنامه ریزی استان نیز مصوب شده است.

نادری وسعت این زمین را 250 هکتار اعلام و تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های لازم از جمله برق، آب و گاز این محل تامین شده و منتظر حضور بخش خصوصی برای راه اندازی این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه بخش دولتی نمی تواند کار این منطقه را انجام دهد، گفت: قرار بر این بود شرکت شهرک‌های صنعتی متولی این منطقه شود، اما قبول نکردیم و منتظر حضور بخش خصوصی برای راه‌اندازی این منطقه هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به درآمدزایی بالای مناطق ویژه اشاره کرد و افزود: قطعا بخش خصوصی از حضور در این منطقه استقبال خواهد کرد و امیدواریم با حضور بخش خصوصی تا پایان امسال منطقه ویژه اورامانات کلنگ‌زنی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان