//
کدخبر: ۱۲۰۳۷۲ //

قصرشیرین آماده برگزاری دعای "عرفه" با حضور ۱۰ هزار نفر است

فرماندار قصرشیرین از برگزاری دعای عرفه در محل "مزار شهدای گمنام قصرشیرین" خبر داد و گفت: ظرفیت برای حضور نزدیک به 10 هزار نفر فراهم است.

قصرشیرین آماده برگزاری دعای "عرفه" با حضور 10 هزار نفر است
به گزارش فرتاک نیوز،

مراد علی تاتار اظهار کرد: امسال بر خلاف سال‌های قبل مراسم دعای عرفه در محل مرز خسروی برگزار نمی‌شود و محل مراسم به مزار شهدای گمنام قصرشیرین تغییر یافته است.

وی ادامه داد: این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر روز سه‌شنبه (30 مرداد) برگزار می‌شود و علاقمندان از شهرها و استان‌های مختلف کشور در این منطقه حضور می‌یابند تا نزدیک کربلا باشند.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه تدابیر لازم برای ارائه خدمات به مردم فراهم شده است، عنوان کرد: محدودیتی از نظر فضا و امکانات نداریم و می‌توانیم تا بیش از 10 هزار نفر را خدمت رسانی کنیم.

تاتار یادآور شد: همه امکانات از جمله پارکینگ، سرویس بهداشتی، آب سرد، وسایل پذیرایی، زیرانداز و... برای زائرین فراهم شده است.

به گفته این مسئول برای تامین امنیت مراسم نیز هماهنگی‌های لازم با نیروهای انتظامی، دستگاه‌های امدادی و... صورت گرفته و موضوع ترافیک نیز با کمک پلیس راهور حل شده است.

فرماندار قصرشیرین درباره اسکان زائرینی که بخواهند در قصرشیرین بمانند نیز عنوان کرد: هتل‌ها و مهمانسراهای متعددی در قصرشیرین وجود دارد که می‌تواند پذیرای مردم باشد و مشکلی هم در این خصوص وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان