//
کدخبر: ۱۱۷۳۰۸ //

اظهارات اولیه برای اعلام مقصر حادثه نهاوند، شتاب زده بود /مدیر آتش نشانی نهاوند : نظر نهایی را کارشناسان میدهند

حادثه گودبرداری نهاوند که منجر به کشته شدن چند کارکر شده با اظهارات متفاوتی روبرو شده و مدیریت آتش نشانی نهاوند اظهارات اولیه خود را پس گرفت

اظهارات اولیه برای اعلام مقصر حادثه نهاوند، شتاب زده بود /مدیر آتش نشانی نهاوند : نظر نهایی را کارشناسان میدهند
به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر مولوی مدیر آتش نشانی شهرستان نهاوند به خبرنگار فرتاک نیوز گفت : ساعت 11 و 43 دقیقه با آتش نشانی تماس گرفته شده و نیروهای آتش نشانی بعد از 3 دقیقه به محل حادثه اعزام شدند. با توجه به حساسیت نوع آواربرداری نیروهای خدمات شهری و هلال احمر هم به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود با توجه به اهمیت موضوع و احتمال زنده ماندن افراد محصور در زیر آوار عملیات به صورت دستی و با بیل انجام شد . بعد از 45 دقیقه عملیات آواربرداری با پیدا شدن جسد  کارگران به اتمام رسید. ارتفاع خاک 60 تا 70 سانت و سفت و مرطوب بود.

این مقام مسئول نسبت به اظهار نظر خود که طی ویدئویی که انجام داده که گفته بود علت حادثه حفاری غیر مجاز بوده عذرخواهی کرده و کارشناسی و اظهار نظر در این رابطه را به کارشناسان واگذار نمود.

براساس پیگیری خبرنگار سرویس حوادث فرتاک نیوز عملیات امروز حفاری  نبوده و عملیات گود برداری که چند روز گذشته انجام شده بوده دارای مجوز از شهرداری و سایر نهاد های مربوطه بوده است.

 

اظهارات این مقام مسئول که شهامت این را دارد تا نسبت به حرف اولیه خود که حفاری را غیر مجاز دانسته بود و بعد از بررسی های اولیه مشخص گردید که مجوز  بوده و باید کارشناسان نظر نهایی را بدهند قابل تقدیر است و ای کاش مدیران دیگر این شهامت را داشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان