//
کدخبر: ۱۱۶۱۱۱ //

تله‌کابین تاق‌بستان می‌تواند جذاب‌تر از نمونه‌های شمال کشور باشد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تاق بستان موقعیتی بسیار ویژه برای اجرای تله کابین دارد، گفت: تله کابین تاق بستان می تواند هیجان انگیزتر و جذاب‌تر از تله کابین های شمال کشور باشد.

 تله‌کابین تاق‌بستان می‌تواند جذاب‌تر از نمونه‌های شمال کشور باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند در نشست بررسی طرح تله کابین تاق بستان اظهار داشت: تله کابین امروزه به عنوان یک خدمت لوکس و ویژه در صنعت گردشگری دنیا محسوب می شود و با اقبال بسیار زیادی روبروست.

بازوند گفت:  اجرای پروژه تله کابین در شهر کرمانشاه با توجه به برخورداری از مرکزیت غرب کشور، جمعیت یک میلیون نفری و عوارض طبیعی مناسب دارای توجیه اقتصادی بسیار خوبی است.

استاندار کرمانشاه افزود:  کوه تاق بستان از یک طبیعت زیبای صخره ای و بلند برخوردار است و اجرای تله کابین در دامنه این کوه دارای هیجان و جذابیت خوبی است. ضمن اینکه یک مجموعه تاریخی بسیار مهم در کنار آن قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این پتانسیل ها با جدیت به دنبال راه اندازی پروژه تله کابین هستیم و اجرای آن می تواند در رونق اقتصادی کرمانشاه نقش بازی کند.

اجرای تله کابین در تاق بستان کرمانشاه سالهاست مطرح شده و با وجود اینکه بارها از سرمایه گذارانی برای اجرای این طرح گردشگری نام برده شده، اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان