//
کدخبر: ۱۱۰۱۵۴ //

مسابقات ملی مهارت با ۵۰۰ مهارت آموز در کرج آغاز به کار کرد

معاونت پژوهشی و برنامه ریزی سازمان فنی و حرفه ای گفت: مسابقات مهارت آموزی سراسری کشور با حضور ۵۰۰ مهارت جو طی ۳ روز در کرج برگزار می‌شود.

مسابقات ملی مهارت با ۵۰۰ مهارت آموز در کرج آغاز به کار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا جولوند در مراسم افتتاحیه هجدهمین مسابقات ملی مهارت که صبح امروز در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج آغاز شد، اظهار داشت: هجدمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور یک تیم خارجی از کشور روسیه و حضور 5 مهارت جو این کشور آغاز شده است.

معاون پژوهشی و برنامه ریزی سازمان فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه این مسابقات تاریخچه 40 ساله دارد، افزود: این مسابقات پس از وقف 20 ساله در سال 79 توسط دولت  کلید زده شد.

وی با اعلام این خبر که این مسابقات از 24 تا 27 تیر ماه در 23 رشته در قالب 500 رقابت کننده برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این مسابقات 526 کارشناس حضور دارند که بر روند این مسابقات نظارت می‌کنند.

جولوند با اشاره به اینکه 10 رشته در مرکز فنی و حرفه‌ای البرز برگزار خواهد شد، ادامه داد: 4 رشته در این دوره از مسابقات نسبت به دوره گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های برتر این‌ دوره از مسابقات به رقابت‌های مهارتی سال 2019 روسیه اعزام می‌شود، گفت:  رقابت‌های مهارتی بر اساس آزمون‌های استاندارد برگزار می‌شود و امیدواریم سطح کیفی آن افزایش یابد و نفرات برتر به صنایع بزرگ کشور معرفی می‌شوند.

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی در این جلسه نیز با تاکید بر اینکه مسابقات ملی مهارت باید برای تمام دستگاه‌های کشور حائز اهمیت باشد، عنوان کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای کشوری طرحی برای حمایت از این موارد تنظیم کند تا مجلس شورای اسلامی مصوب کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان