//
کدخبر: ۱۰۶۳۳ //

کشف بیش از ۳۵۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در "ایرانشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در 24 ساعت گذشته و کشف بیش از 3500 قطعه مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 3500 قطعه مرغ زنده قاچاق در "ایرانشهر"

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان تکاوری 112 و پاسگاه انتظامی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایرانشهر حین کنترل خودروهای عبوری در چند مرحله به 3 دستگاه  کامیونت ایسوزو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف می کنند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور، موفق به کشف تعداد 3560 قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوزهای قانونی شدند.

وی با اشاره به دستگیری تعداد 3 قاچاقچی و توقیف 3 دستگاه خودرو در این راستا، تصریح کرد: کالای قاچاق مکشوفه، جمعا به ارزش 530 میلیون ریال بوده که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان دستگیر شده و خودروهای توقیفی به مرجع قضایی معرفی و تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق می باشد و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی کلیه یگان های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان