//
کدخبر: ۱۰۲۰۴۶ //

جست وجوی مفقودین سیل رودسر از طریق ۱۰ تیم هلال احمر

​مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: تیم واکنش سریع در منطقه اشکورات حاضر است و کار جست و جو را از طریق بالگرد امدلد هوایی انجام می دهند.

جست وجوی مفقودین سیل رودسر از طریق 10 تیم هلال احمر
به گزارش فرتاک نیوز،

 ولی پور، مدیرعامل هلال احمر استان گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص وقوع سیل و رانش زمین در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر، اظهار کرد: ساعت 19 عصر روز گذشته، 25 خرداد به هلال احمر استان اطلاع داده شد که در مناطقی از ماسال، رودبار و رحیم آباد رودسر – منطقه کاکرود – بارندگی شدید داشتم که خوشبختانه در ماسال و رودبار وضعیت بحرانی نبود، اما در منطقه کاکرود منجر به رانش زمین و جاده شد.

وی از تخریب کامل سه واحد مسکونی و مفقودی سه نفر و چندین دستگاه خودرو خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه خودروهایی که دچار رانش شدند بدون سرنشین بودند.

ولی پور، با اشاره به آغاز جست و جوی مفقودین از طریق امداد هوایی از ساعت 7 صبح امروز، خاطرنشان کرد: از شب گذشته تیم های امداد از شهرستان رودسر، املش و لنگرود به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه بیش از 10 تیم هلال احمر و تیم های واکنش سریع در کنار یک فروند بالگرد در منطقه حضور دارند، عنوان کرد: از مرکز استان تیم واکنش سریع در منطقه حاضر است و کار جست و جو را از طریق بالگرد امدلد هوایی انجام می دهند. تاکنون چهار نفر مفقود شده داریم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان