//
کدخبر: ۹۱۳۶۶ //

انجامِ بَرجام تا فَرجامِ بَرجام!

 انجامِ بَرجام تا فَرجامِ بَرجام!
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد فاندر؛ یک دولت و اندی گذشت ! چه روحانی مچکریم هائی را نعره زده و چه جیغ های بنفشی از خود در وَکَردَند ، چه جماعتی به خیابان ریخته و به قول فردوسی پور چه قدر همه چیز خوب بود آن روز ها!

اصلا انگار همین آ شیخ حسن آقای دیپلمات خود مان بود که ایران را برد جام جهانی و دلار را او بود که به زیر سه هزار تومان کشاند و چه حماسه ها بود که یکی پس از دیگری رقم می خورد!

زنجانی را می گرفتند ، سبد کالا می دادند و ده ها حرکت انقلابی دیگر ، اصلا والله زیادی خوشی کردیم انگار ! باور کنید چشم مان زدند همین کشور های دوست و همسایه که این روز ها از دماغ مان در آمده و شصت دست و پای سران سه قوه رفته روی فیلتر و چشم و چال مان!

داداش حسن ؟! گویا روحانی ترین رئیس جمهور تاریخ ایران هم که باشی ، اختیاراتت پس از پایان یک دوره ریاست جمهوری ، در حد ادمین یک صفحه اینستا گرامی کاهش یافته و باید به نظاره تصمیمات یک قاضی بنشینی!

روحانی جان ؟! ممنون که گاه گاهی هم زبان مردم می شوی و سعی داری مشکلات آن ها را به گوش مسئولان برسانی ! خدا خیرت دهد صد در دنیا ، یک در آخرت جوابش را بگیری ! این وزرا و نهاد ها که انگار گوش شان اصلا به حرف های ما بدهکار نیست ، اما شاید توئیت های شما را ببیند و بخوانند!

یک اشاره ای به آمار طلاق ، بیکاری ، گرانی ، رکود ، تورم و ... هم در صفحات شخصی ات کن برادر ! انتظارات و انتقاداتت از سیستم معیوب موجود ، خیلی به دل مان نشسته و ممنونت می شویم به این حوزه ها نیز ورود کنید ، مسئولان را به چالش کشیده و درد ها را تسکین دهی!

من که به شخصه زین پس ، فارغ از احراز رجلیت سیاسی کاندیدا های ادوار بعدی انتخابات ریاست جمهوری، میزان اشراف و فعالیت کاندید وقت ، در فضای مجازی را نیز در انتخاب های خویش لحاظ کرده و از این موهبت الهی برای مردم کشوری که در اوج عزت و اقتدار قرار دارد غافل نخواهم شد!

باشد که در رستگاری و سال حمایت از کالای ایرانی، در پیام رسان های ایرانی و ایمانی مان، شاهد افاضات و اضافات حسن خان روحانی رئیس جمهور شده، نه در توئیتر، تلگرام و فیس بوک به ظاهر فیلتر و به فنا رفته!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان