//
کدخبر: ۶۷۴۸۱ //

عضو کمیسیون امنیت ملی: نقش ایادی بیگانه در اغتشاشات اخیر کاملاً مشهود است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نقش ایادی بیگانه در اغتشاشات اخیر کاملاً مشهود است و از ۵ ماه قبل برای این مهم برنامه داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی: نقش ایادی بیگانه در اغتشاشات اخیر کاملاً مشهود است
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد کریمی قدوسی  اظهار داشت: مردم نباید همراه اغتشاش‌گران باشند و باید صف خود را از اینها جدا کنند؛ همراهی با اغتشاش‌گران مانند همراهی با مجرمان و جنایتکاران است و مردم حتی نباید مانند تماشاچی نیز حاضر باشند زیرا در این صوت عوامل اطلاعاتی به راحتی عوامل را شناسایی می‌کنند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم اصیل و نیروهای انقلابی و نیروهای ارزشی نیز باید وارد صحنه شوند و با این مسائل مقابله کنند.

 

کریمی در مورد اینکه دست ایادی بیگانه در این موضوع چه میزان محسوس است افزود: ‌همین مسائل را در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی کردیم؛ دست ایادی خارجی از 5 ماه پیش عیان شده بود و طراحی هوشمندانه‌ای داشتند و مبتنی بر تجارب فتنه 88 خیلی از تاکتیک‌های آن زمان را انجام ندادند مثلاً عدم حضور در مراکز استانها جزو تاکتیک اینهاست زیرا می‌دانند مردم همراهی نمی‌کنند و تصمیم می‌گیرند در حاشیه شهرها حضور پیدا کرده و برنامه‌ریزی کنند و تمام این مسائل طراحی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: محاسبات اینها این است که در مرحله بعد در مراکز استانها وارد شوند و طراحی هوشمندانه درازمدت با پشتوانه دقیق و هدایتی در این زمینه داشتند و در کمیسیون امنیت ملی نیز امروز این مسائل بررسی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۴۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان