//
کدخبر: ۶۴۹۲ //

ایفون ۶ پلاس هم آتش گرفت!+عکس

ایفون 6 پلاس هم آتش گرفت!+عکس

به گزارش فرتاک نیوز، یکی از کاربران اپل در Palm Harbor، فلوریدا، سه شنبه شب گذشته در ساعت 3 بامداد با صدای عجیبی از خواب بیدار می شود. او به سرعت متوجه می شود که گوشی آیفون 6 پلاس اش دچار آتش سوزی شده است.

 

به گفته این کاربر که Amanda Bentz نام دارد، شعله های آتش از سمت راست گوشی بیرون می زده اند و در نتیجه میز کنار تخت با دوده سیاه پوشیده شده است. Bentz گفته که روبالشی، لحاف و پرده های اتاق هم در شرف آتش گرفتن بوده اند. در هر حال همسر او موفق می شود با واکنش سریع از وقوع یک فاجعه جلوگیری کند. آقای Betnz با استفاده از یک لباس به سرعت آتش را خاموش می کند. ظاهرا اگر آقای Bentz از خواب بیدار نمیشده، آتش به پرده و تخت نیز سرایت می کرده است.

 

به گفته خانم Bentz، اپل به او پیشنهاد تعویض آیفون 6 پلاسش را داده است، گوشی هوشمندی که اکنون از آن تنها پلاستیک آب شده و شیشه شکسته باقی مانده است. اپل به گزارش شبکه تلویزیونی WFLA نیز واکنش نشان داده و برای اینکه این شرکت را در جریان این رویداد گذاشته از آنها تشکر کرده است. اپل اعلام کرده در حال بررسی علت این اتفاق است.

 

سامسونگ به تازگی نتایج تحقیقات طولانی مدت خود را درباره علت آتش گرفتن گوشی های سری نوت 7 خود منتشر کرده و علت اصلی را دو باتری 3500 میلی آمپر ساعتی که توسط دو شرکت متفاوت تولید شده اند، معرفی کرده است. سامسونگ اکنون باتری مورد استفاده در دستگاه های هوشمند خود را طی یک فرآیند 8 مرحله ای مورد تست و بررسی قرار می دهد.

 

آیفون 6 پلاس

 

 

آیفون 6 پلاس

 

 

آیفون 6 پلاس

 

 

آیفون 6 پلاس

 

 

آیفون 6 پلاس

 

 

آیفون 6 پلاس

 

 

آیفون 6 پلاس

 

 

 

 

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان