//
کدخبر: ۵۱۵۶ //

ماجرای استقلال به مجلس کشید؛مسببین این آبروریزی باید شناسایی شوند

موضوع محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی با واکنش تند نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی روبرو شد.

ماجرای استقلال به مجلس کشید؛مسببین این آبروریزی باید شناسایی شوند

به گزارش فرتاک نیوز الیاس حضرتی در این باره عنوان کرد:متاسفانه دیروز متوجه شدم یک مساله ساده در باشگاه بزرگ استقلال باعث بروز یک فاجعه مدیریتی شده و استقلالی‌ها از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال محروم شده‌اند. در فوتبال حرفه‌ای نباید شاهد این باشیم که چنین مسائل ساده‌ و پیش‌پا افتاده‌ای به یک بحران ملی تبدیل شود و حیثیت فوتبال ایران را در مجامع بین‌المللی زیرسوال ببرد.

وی ادامه داد:اینکه تحریم‌ها را بنای این فاجعه می‌دانند، یا تقصیرها را به گردن مدیران قبلی می‌اندازند فقط شانه خالی‌کردن از زیربار مشکلات است و بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز شنبه، پیگیر این مساله خواهم بود. مقامات و مسئولان ورزش کشور باید پاسخگو باشند که چرا با یک بی‌عرضگی چنین آبروریزی رقم زده‌اند. باید مسببین شناسایی شوند.

حضصرتی افزود»باید مشخص شود چرا هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در پرداخت بدهی بازیکن خارجی خود کوتاهی کرده‌اند تا میلیون‌ها هوادار این تیم در آستانه بازی‌های حساس لیگ‌قهرمانان آسیا دچار نگرانی شوند. از مسئولان ورزش کشور درباره این مساله پرس‌وجو خواهم کرد تا مشخص شود عامل این فاجعه چه کسی بوده است. در نهایت امیدوارم در روزهای آتی مشکل پیش آمده حل شود تا استقلال این تیم ریشه‌دار و باسابقه در رقابت‌های آسیایی و همچنین داخلی لطمه‌ای نخورد.

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان