//
کدخبر: ۴۸۳۶۴ //

تجمع بازنشستگان مقابل مجلس

جمعی از بازنشستگان کشوری و لشگری صبح امروز (سه شنبه) در اعتراض به وضعیت معیشتی و اجرا نشدن کامل همسان سازی حقوق در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از خبرگزاری مهر، صبح امروز (سه شنبه) همزمان با برگزاری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، جمعی از بازنشستگان لشگری و کشوری در اعتراض به عدم اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در رابطه با همسان سازی حقوق و مزایای بازنشستگان با شاغلین مقابل در شماره یک مجلس تجمع کردند.

 

تجمع کنندگان خواستار اجرای کامل و یکباره این مصوبه توسط دولت هستند. همچنین رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی درمان و ایجاد بیمه کامل و جامع درمان از دیگر خواسته های بازنشستگان حاضر در این تمجع اعتراضی است.

 

پیش از این صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده بود که حداقل حقوق بازنشستگان کشوری طی چهار سال از ۴۹۰ هزار تومان به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین طی سال های ۹۵ و ۹۶ بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح افزایش پلکانی و ترمیم حقوق و کاهش اختلاف حقوق بازنشستگان کشوری از سوی دولت یازدهم اختصاص یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان