//
کدخبر: ۴۵۲۱۷ //

اعلام دشمنی داعش با خدا

خبرگزاری الفرات نیوز روز دوشنبه به نقل از منابعی در داخل شهر تلعفر که هدف بعدی نیروهای عراقی است، نوشت، گروه تروریستی داعش به خاطر اینکه خداوند این گروه تکفیری را در عملیات تروریستی در عراق یاری نکرده، به دشمنی آشکار با خدا برخاسته است.

به گزارش فرتاک نیوز،

الفرات نیوز به نقل از منابع مطلع در داخل شهر تلعفر در غرب استان نینوا آورده است که گروه تروریستی داعش بعد از شکست های پی در پی در سطح معنوی و مادی در شهر موصل و از دست دادن بسیاری از مناطق تحت تصرف خود درعراق، از اصول دینی خود در حال دست کشیدن است و به این باور رسیده که خداوند در عملیات تروریستی، این گروه را یاری نکرده است.

 

این خبرگزاری افزوده است که گروه تروریستی داعش با اعلام این موضع، چهره حقیقی خود را که به دروغ لباس دین بر تن کرده و مدعی تبعیت از دین مبین اسلام است آشکار کرده است.

 

این خبرگزاری افزوده است که سرکرده های داعش در شهر تلعفر در دستورهایی جدید به جنگجوهای خود خواسته اند که به نشانه دشمنی با خداوند، نماز را ترک کرده، ریش ها را بتراشند، لباس افغانی را از تن درآورده و کتاب های دینی را که این گروه به آن اعتقاد داشت، به آتش بکشند.

 

خبرگزاری الفرات نیوز اضافه کرده است که این اقدام جدید داعش یک تاکتیک اضطراری برای امکان دستیابی به پیروزی در مناطق باقی مانده تحت تصرف این گروه تروریستی است.

 

حضور گروه تروریستی داعش درحال حاضر در عراق، در سه منطقه شامل 'الحویجه' و حومه آن در جنوب غربی کرکوک، تلعفر در غرب استان نینوا و 'القائم' در شمال غربی استان الانبار در جوار مرزهای عراق با سوریه محدود شده است.

 

داعش در طول سه سال گذشته در نبرد با نیروهای مسلح و الحشد الشعبی عراق، بسیاری از جنگجوهای خود را از دست داده که برخی آمارها حاکیست که داعش در طول این مدت 26 هزار کشته، 50 هزار زخمی داشته و بیش از چهار هزار نفر نیز در جریان آزادی موصل به دست نیروهای مسلح عراق بازداشت شده اند.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان