//
کدخبر: ۴۴۲۴۹ //

سوت قطار در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از شنیده شدن سوت نخستین قطار در هفته آینده در این استان خبر داد و گفت: تا 2 ماه آینده به طور رسمی فعالیت ریلی کرمانشاه آغاز می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،

اسدالله رازانی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه غیر همسطح شهدای مدافع حرم از ورود نخستین قطار به کرمانشاه در دوشنبه هفته آینده خبر داد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به افتتاح پروژه تقاطع شهدای مدافع حرم در کرمانشاه، گفت: به نتیجه رسیدن این پروژه یکی از گلایه‌های به حق مردم از مسؤولان بود که با انتخاب درست و صحیح شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار این پروژه سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه نیمه تمام که دغدغه مردم و مسؤولان بود سرانجام به پیگیری‌های آرش رضایی شهردار فعلی امروز به بهره برداری رسید، افزود: امید است با استقرار شورای جدید اسلامی شهر کرمانشاه، گام‌های مثبتی در راستای  توسعه کرمانشاه برداشته شود و با تلاش و تدبیر بیش از بیش خود این کلانشهر را بتوانند به عنوان کلانشهر موفق به کل کشور معرفی کنند.

رازانی در ادامه با اشاره به خبرهای خوبی برای استان، تصریح کرد: صبح امروز به بنده خبر دادند که فقط 2 هزار و 700 متر از ریل‌گذاری پروژه قطار کرمانشاه باقی‌مانده و با همت مجریان پروژه عملیات ریل‌گذاری این پروژه تا قبل از صبح پنج‌شنبه و قبل از مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم به اتمام می‌رسد.

این مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه افزود: طبق برنامه قرار شده روز دوشنبه هفته آینده و با حضور وزیر راه و شهرسازی در کرمانشاه برای نخستین بار سوت قطار در کرمانشاه شنیده شود که طی یک الی 2 ماه آینده رسما فعالیت ریلی کرمانشاه آغاز می‌شود.

وی از جذب اعتبار 100 میلیارد تومانی برای فرودگاه کرمانشاه خبر داد و افزود: این اعتبار برای بهسازی و ارتقا هرچه بیشتر فرودگاه شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه جذب شده که به زودی مرحله اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

 

منبع: اتاق خبر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان