//
کدخبر: ۴۱۷۹۴ //

بررسی حساب‌های منتقل نشده موسسه کاسپین آغاز شد

معاون امور شعب و فناوری موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد: بررسی حساب‌های منتقل نشده در دستور کار معاونت امور شعب و فناوری قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا طاهریان با اعلام اینکه حساب های بانکی منتقل نشده در دست پیگیری است، گفت: در پی راه اندازی بخش پاسخگویی به سئوالات، ابهامات و ثبت پیشنهادات و انتقادات در موسسه مالی و اعتباری کاسپین که به عنوان مرجع رسیدگی، ساماندهی و تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان از سوی بانک مرکزی تعیین شده و در پی تماس سپرده گذاران، بررسی حساب های منتقل نشده در فایل های انتقالی در دستور کار معاونت امور شعب و فناوری قرار گرفت.

معاون امور شعب و فناوری موسسه اعتباری کاسپین اظهارداشت: بر اساس دستور ریاست موسسه در پی مراحل اجرایی رسیدگی به شکایات سپرده گذاران، اقدام به بررسی مشکلات حوزه حساب های منتقل نشده کرده ایم که در این خصوص پیگیری های مربوطه در دست اقدام است و طی مکاتباتی که با بانک مرکزی در حال اجرا است بزودی شاهد حل و فصل نقص فنی ایجاد شده و در نتیجه رفع مشکل سپرده گذاران خواهیم بود.

وی ادامه داد: موسسه اعتباری کاسپین به عنوان یکی از موسسات اعتباری دارای مجوز از سوی بانک مرکزی مسئول رسیدگی و تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی های 8 گانه منحله شده و طی ماه های گذشته در تلاش برای احقاق حقوق و صیانت از سپرده سپرده گذاران و حل مشکلات ذی نفعان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان