//
کدخبر: ۳۸۴۰۰ //

٩ مرداد؛ اولین اعزام حج تمتع/ خانواده شهدای منا تمام امتیازات خانواده شهدا را دارند

نماینده ولی فقیه در سازمان جج و زیارت گفت: خانواده شهدای منا تمام امتیازات خانواده شهدا را دارند منتها بحث دیه هنوز باقی مانده و در مذاکراتمان با عربستانی‌ها گزارش‌هایمان را به آنها داده‌ایم و منتظریم کمیته تحقیق نتایج را بدهد و احتمال می‌دهم در حج امسال این مساله حل شود.

٩ مرداد؛ اولین اعزام حج تمتع/ خانواده شهدای منا تمام امتیازات خانواده شهدا را دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر در حاشیه مراسم ترحیم همسر حجت الاسلام علم‌الهدی در جمع خبرنگاران گفت: امروز نزدیک دو ساعت در خدمت خانواده های شهدای منا بودیم و گزارشی از روند کار از آغاز تا امروز را برای آنها تشریح کردیم

وی افزود: نمیدانم چرا موجی ایجاد شد که انگار کسی امروز با این عزیزان صحبت نکرده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: خانواده شهدای منا تمام امتیازات خانواده شهدا را دارند منتها بحث دیه هنوز باقی مانده و در مذاکراتمان با عربستانی ها گزارش هایمان را به آنها داده ایم و منتظریم کمیته تحقیق نتایج را بدهد و احتمال می دهم در حج امسال این مساله حل شود.

وی گفت: عربستانی ها مجوز کنسولی دادند و ده نفر از وزارت خارجه می آیند و همان نقش کنسولگری را ایفا می کنند، عربستانی ها هم پذیرفتند که اینها در شهرهای مدینه، مکه و جده مستقر شوند.

قاضی عسکر اظهار داشت: تا کنون همکاری آنها با ما خوب بوده و قراردادهایمان بسته شده و احساس می کنیم حج آرامی در پیش داریم.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: اولین اعزام حج تمتع امسال ٩ مرداد خواهد بود.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان