//
کدخبر: ۳۸۲۶۱۲ //

بازداشت ۱۳ شرور خطرناک در آبادان

رئیس پلیس شهرستان آبادان از شناسایی و دستگیری 13نفر از مخلان نظم و امنیت تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد .

بازداشت 13 شرور خطرناک در آبادان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیومرث کشوری در تشریح این خبر گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و بدلیل حساسیت موضوع، رصد اطلاعاتی و دستگیری مخلان نظم و امنیت تحت تعقیب در شهرستان آبادان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

​وی افزود: با تشکیل اتاق ویژه عملیات در پلیس امنیت عمومی و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه های  مخلان نظم  و امنیت در سطح شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در قالب 4 تیم عملیاتی 13نفر از متهمان تحت تعقیب در عملیات های ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان این که متهمان دستگیرشده به دلیل شرارت، مزاحمت، نزاع ،تیراندازی غیرمجاز و ... تحت تعقیب بودند، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه های متهمان تعداد 3 قبضه انواع اسلحه شکاری و جنگی غیرمجاز به همراه تعدادی سلاح سرد را کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان، حمایت دستگاه قضایی و اعضاء شورای تامین از پلیس، خاطرنشان کرد؛ پلیس و دستگاه قضائی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم می شوند برابر قانون برخورد کنند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.ضمن این که با کسانی که در فضای مجازی به ناامنی روانی دامن می زنند نیزبرابرقانون برخورد خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان