//
کدخبر: ۳۷۷۳۸۸ //
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه نیازمند تاسیس و راه اندازی داروخانه هلال‌احمر است

استاندار کرمانشاه با اشاره به کمک های درمانی هلال‌احمر استان کرمانشاه به مردم، گفت: کرمانشاه نیازمند تاسیس و راه‌اندازی داروخانه هلال احمر است.

کرمانشاه نیازمند تاسیس و راه اندازی داروخانه هلال‌احمر است
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز داوطلب جمعیت هلال احمر که با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در سالن همایش‌های این دستگاه برگزار شد، اظهار کرد: زحمات جمعیت هلال احمر و خدمات رسانی به مردم بدون چشم داشت در مواقع حساس و سخت بروز حوادث قابل تقدیر است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ایام پیاده‌روی اربعین نیز به ویژه در مرز خسروی و محورهای مواصلاتی خدمات بسیاری را زوار ارائه داد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از ویژگی‌هایی که جمعیت هلال احمر باید به آن توجه ویژه داشته باشد موضوع حفظ آمادگی برای امدادرسانی در حوادث مختلف است زیرا این مجموعه جز نخستین گروه‌هایی است که وارد میدان می‌شود.

امیری مقدم بیان کرد: آموزش کمک‌های اولیه و مهارت آموزی و برگزاری مانورهای مختلف نیز از جمله موضوعاتی است که نیازمند توجه است و باید این مانورها به گونه‌ای انجام گیرد که گویی در شرایط واقعی و حادثه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیازمند تقویت است، خاطر نشان کرد: داروخانه هلال‌احمر استان کرمانشاه باید راه‌اندازی شود زیرا می‌تواند به مردم و افراد نیازمند کمک‌های شایانی را انجام دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان