//
کدخبر: ۳۶۳۹۳ //
انصاری:

توهین به رئیس‌جمهور، توهین به جمهوریت است / پشت صحنه این اقدام، عناصر اسرائیل و منافقین هستند

معاون حقوقی رئیس جمهور، شعار علیه رئیس‌‌جمهور منتخب ملت و توهین به او را ایستادن در برابر جمهوریت نظام و شعار علیه ملت ایران دانست.

به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در خصوص برخی شعارها که در راهپیمایی روز قدس علیه رئیس‌جمهور و دیگر اعضای کابینه دولت سر داده شد، اظهار کرد: شعار علیه رئیس‌جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان، ایستادن در برابر جمهوریت نظام و شعار علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: متأسفانه در نمایش وحدت و یکپارچگی ملت ایران و همه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس در برابر رژیم اشغال‌گر صهیونیستی و دشمنان ملت ایران، عده‌ای دانسته یا نادانسته در جهت منافع اسرائیل و آمریکا و حکام مزدور سعودی اقدام به شعارهای تفرقه‌افکنانه و توهین‌آمیز کردند.

انصاری با تأکید بر اینکه بی‌تردید پشت صحنه این اقدامات خلاف منافع و امنیت ملی عناصر نفودی اسرائیل و منافقین قرار دارند، تصریح کرد: مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشور باید به شناسایی و برخورد قاطع با آنها بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر پرهیز از دوقطبی کردن جامعه، عده‌ای همچنان در فضای رقابت‌های انتخاباتی و عصبانی از رای مردم با توهین به رئیس‌جمهور منتخب ملت در حقیقت از مردم انتقام می‌گیرند و خوراک تبلیغاتی مناسب برای رسانه‌های بیگانه را فراهم می‌کنند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور که با جماران گفت‌وگو کرده است، در پایان اظهار کرد: البته تجربه نشان داده است که این دسته از اقدامات قطعا به زیان آنان و موجب بیداری بیشتر ملت و حمایت جدی‌تر مردم از رئیس‌جمهور خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان