//
کدخبر: ۳۶۰۵۰۲ //
معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛

پرداخت ۵۸۳۲ کمک موردی به مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۰ / اکثر مددجویان بهزیستی بیمه هستند

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی کرمانشاه از پرداخت ۵۸۳۲ کمک موردی به مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

پرداخت ۵۸۳۲ کمک موردی به مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۰ / اکثر مددجویان بهزیستی بیمه هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

شهاب حسینی در جمع خبرنگاران سرمایه سازمان بهزیستی را نیروی انسانی دانست و گفت: سال ۱۴۰۰ سال شلوغی برای بهزیستی در حوزه نیروی انسانی بود و جز معدود دستگاه‌هایی هستیم که بیشترین تبدیل وضعیت را در سال ۱۴۰۰ داشتیم و در این زمینه ۱۸ استخدام جدید و حدود ۸۰ تبدیل وضعیت ایثارگران در بهزیستی انجام شد.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین افزود: سال ۱۴۰۰ را می‌توان یکی ازمنظم‌ترین سالهای مالی بهزیستی به شمار آورد که با تلاش‌های انجام گرفته در جذب اعتبارات جز استانهای برتری بودیم که تمامی اعتبارات تخصیصی را جذب کردیم.

 

حسینی تصریح کرد: تلاش کردیم استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ جایگاه خوبی در ردیف بودجه ملی داشته باشد که در مقایسه با سال ۹۹ که اعتبارات تخصیص داده شده به استان حدود ۵۴ میلیارد تومان بود این اعتبارات در سال ۱۴۰۰ به ۱۴۰ میلیارد تومان رسید و جز استان‌هایی بودیم که با کمترین شکایات مردمی مواجه شدیم.

 وی در ادامه بیشترین هزینه برای کمک‌های موردی را در بخش درمان عنوان کرد و گفت: اکثر مددجویان تحت حمایت بهزیستی بیمه هستند و ما سعی کردیم به جز پرداخت مستمری، اعتبارات دیگری مانند حق پرستاری هزینه خرید ویلچر، واکر،سمعک و... را دریافت کنیم که در این زمینه ۵۸۳۲ کمک موردی به مددجویان بهزیستی پرداخت شد.

 حسینی در ادامه از پرداخت حق‌بیمه خویش‌فرمایی ۱۷۵۷ نفر از مددجویان بهزیستی و پرداخت ۱۰۰ فقره جهیزیه در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اضافه کرد: همچنین ۳۷۷۹ هزینه زنان سرپرست خانوار به طور مستمر به ۹۲۷ نفر از مددجویان زن پرداخت شده  است، که بعد از مدت ۱۰ سال از چرخه سازمان خارج و مستمری بگیر حوزه تامین اجتماعی خواهند شد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان