//
کدخبر: ۳۵۷۸۶۶ //
انفجار بندر یک کشور عربی

بندر طرطوس بمباران شد؛ اسرائیل مسئولیت این حمله را به عهده گرفت

وزارت دفاع روسیه بامداد یکشنبه عنوان کرد که جنگنده های رژیم موقف صهیونیستی عامل این حمله بوده اند.

بندر طرطوس بمباران شد؛ اسرائیل مسئولیت این حمله را به عهده گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه صبح روز شنبه، جنگنده های اسرائیلی به اهدافی در این شهر بندری حمله کردند.

طبق آنچه که در سایت «ریانووستی»منتشر شده است، در این بیانیه گفته شده: در تاریخ دوم جولای، از ساعت06:30 تا ۰۶:۳۶ چهار جنگنده تاکتیکی اف-۱۶ صهیونیستی از سمت شرق دریای مدیترانه با چهار موشک هدایت شونده نقاطی در بندر طرطوس سوریه را مورد حمله قرار دادند.

پیش از این یک خبرگزاری دیگر گزارش داده بود که این حمله موجب شد دو غیرنظامی از جمله یک زن مجروح شوند و به خسارت مالی نیز منجر شد.

دولت سوریه به دفعات عنوان کرده است، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه در حال جنگ هستند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تا اکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه به دست آورده و توقیف کرده است.

هواپیماهای جنگی اسرائیل به صورت مداوم با شکستن حریم هوایی لبنان یا از راه بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهداف خود شرق و شمال غرب سوریه را مورد حملات موشکی قرار می‌دهند.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل که در لبنان مستقر هستند، بارها گزارش داده‌اند، رژیم اسرائیل روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض و به محدوده هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان