//
کدخبر: ۳۳۸۰۱ //

انتقادصادقی از اقدام عجیب حفاظتی در اطراف مجلس+تصویر

تروریست ها نه آنگونه که در ابتدا گفته شد؛ با لباس زنانه که بسیار ساده و راحت خود را به مجلس رسانده و عملیات تروریستی هولناک خود را به اجرا گذاشتند، شاید همین دغدغه باعث شده که مسئولان حفاظتی برای حفاظت از مجلس به فکر افتاده و راهکار آنان سنگر بندی اطراف مجلس باشد!

به گزارش فرتاک نیوز، این اتفاق و راهکار با اعتراض محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس مواجه شده و او در توئیتر خود نوشت: «از دیروز شروع کردند به دپو کردن شن و پر کردن گونی و سنگرسازی در محوطه مجلس! مگر اینجا میدان جنگه؟! این درحالی است که مجلس یک سیستم هشدار نداره!»

 

البته به نظر می رسد که نگاه های قدیمی و چند دهه گذشته در مواجهه با این حادثه تروریستی طرفداران زیادی در میان مسئولان ما دارد، از پخش اخبار حادثه تا نحوه اطلاع رسانی بعدی و اکنون نیز که سنگر بندی انجام پذیرفته و البته این سئوال هم بی جواب می ماند که اینگونه واکنش ها چه تاثیر منفی در مردم دارد؟

 چرا که آنان خواهند پرسید که چه نیازی به سنگر بندی است اگر قرار باشد مانع ورود تروریست ها با تجهیزات و تسلیحات به پایتخت باشیم و آیا این سنگر بندی در اطراف ساختمان های مهم مانند مجلس به معنای این نیست که بیم تکرار چنین حوادثی می رود که تروریست ها با تجیهزات و ادوات نظامی اقدام به عملیات کنند و آیا نباید جلوی آن ها در مبادی ورودی گرفته شود و امنیت دیگر نقاط شهر و مردم چه می شود؟

هر چه هست به نظر می رسد در واکنش به این حوادث تروریستی از استانداردهای روز جهانی بسیار فاصله داریم  و تبعات  این دست واکنش ها و بار روانی منفی آن در مردم را محاسبه نمی کنیم!

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان