//
کدخبر: ۳۳۲۳۹۸ //

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: فردا در گیلان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، فارس، اصفهان و یزد بارش باران پیش بینی می‌ شود.

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق ضیاییان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در استان های گیلان، مازندارن و اردبیل بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود، گفت: در برخی نقاط گلستان، آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی، خراسان های شمالی و رضوی ،خوزستان، ایلام و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

ضیاییان افزود: از امشب از میزان بارش در استان های گیلان و مازندران کاسته می‌شود.

او یادآور شد: روز جمعه در گیلان و در برخی نقاط خوزستان ،چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان ، شمال فارس، جنوب غرب اصفهان و غرب یزد بارش باران خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه در برخی نقاط یزد، شمال کرمان و خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و موقت پیش‌بینی می‌شود.

 

این کارشناس توضیح داد:روز شنبه در تهران و کرج تا حدودی وزش باد خواهیم داشت که مانع از افزایش غلظت آلاینده‌ها می‌شود.

ضیاییان توضیح داد: یکشنبه در شهر‌هایی مانند تبریز، اصفهان، اراک و روز‌های یکشنبه و دوشنبه علاوه بر این مناطق در تهران کرج و مشهد با افزایش آلودگی هوا مواجه خواهیم بود.

او درباره آب و هوای استان تهران گفت: فردا آسمان تهران قسمتی ابری و غبارآلود است. بیشترین دمای تهران به ۱۵ درجه و کمترین آن به ۷ درجه می رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان