//
کدخبر: ۳۳ //

پوتین: در جهان قوی ترین هستیم

رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه کشورش، از قوی ترین نیروها و ادوات نظامی جهان برخوردار است، هشدار داد که پیشرفت در توسعه نظامی حتی برای لحظه ای نباید متوقف شود.

پوتین: در جهان قوی ترین هستیم

به گزارش فرتاک خبری به نقل از تاس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه نیروی نظامی این کشور از هر نیروی نظامی دیگری در جهان قدرتمندتر است، هشدار داد که اکنون وقت استراحت (ارتش روسیه) نیست.

پوتین که این سخنان را در جلسه به وزیر و فرماندهان ارشد وزارت دفاع روسیه مطرح می کرد، گفت: هنوز کارهای زیادی باید انجام شود، اما با احتساب دستاوردهای ما، البته نه فقط در زمینه نظامی بلکه در تاریخ و جغرافیا می توانیم با اطمینان بگوییم که در حال حاضر ما از هر قدرت دیگری برتر هستیم.

وی در عین حال هشدار داد: با توجه به عوض شدن سریع شرایط در جهان، ما فرصتی برای هشدار دادن نداریم.... من از شما انتظار دارم که کار تیمی را در انجام وظیفه خود لحاظ کنید. با این کار ما می توانیم اهداف مهمی را که در تجهیز و بالا بردن ظرفیت های نیروی نظامی روسیه در نظر داریم پیاده کنیم.

پوتین همچنین هشدار داد: اگر ما حتی برای یک دقیقه در مدرن سازی نیروهای نظامی و یا ادوات نظامی خود درنگ کنیم، ممکن است هیچ گاه وضعیت تغییری نکند.

گفتنی است، ولادیمیر پوتین همچنین امروز با صدور فرمانی، دستور به ساخت پیشرفت ترین سامانه های تهاجمی و دفاعی را صادر کرد که بتوانند به تمامی سامانه های رقیب نفوذ کنند.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان