//
کدخبر: ۳۲۹۶۴ //
در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران

روحانی: اقدام تروریست‌ها درواقع انتقام از دموکراسی در ایران بود

رییس‌جمهور اقدام تروریستی اخیر در تهران را درواقع انتقام از دموکراسی دانست و گفت: مردم ما راه خودشان را برای دستیابی به اهداف ملی و تقویت انسجام و وحدت ملی ادامه داده و بی‌تردید ملت ایران، ملتی موفق خواهد بود.

روحانی: اقدام تروریست‌ها درواقع انتقام از دموکراسی در ایران بود

به گزارش فرتاک نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران، در مجلس شورای اسلامی و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: همواره وقتی ملت ایران پیروزی بزرگی به دست می‌آورد، بدخواهان به دنبال این هستند که ضربه ای به مردم و کشور وارد کنند.

رییس‌جمهور افزود: حضور پرشور ملت ایران در یک مشارکت فوق العاده در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی، همه بدخواهان این ملت را به اعجاب واداشت و دوستان ایران را در سراسر جهان خوشحال کرد.

روحانی اظهار داشت: در منطقه ما چه آنهایی که حامی تروریسم هستند و در زندگی سیاسی شان دموکراسی ندیده اند و چه آنهایی که تروریست هستند و از دموکراسی تحت عنوان طاغوت یاد می کنند، با دموکراسی مخالفند.

روحانی با بیان اینکه دموکراسی، اساس فکری تروریست ها را از بین می‌برد و نشان می‌دهد خشونت و زور راه حل نبوده و رأی مردم تعیین کننده و راه حل است، خاطرنشان کرد: انتخابات و صندوق رای به مبنای فکری خشونت طلبان، تروریست ها و حامیان آنها ضربه کاری زده است و همواره آنها به دنبال انتقام گرفتن بودند، غافل از آنکه ملت ایران، مردمی مقاوم هستند و از این حوادث در زندگی خودشان فراوان دیده‌اند.

رییس‌جمهور گفت: مردم ایران از 22 بهمن ماه سال 57 تا امروز حوادث این چنینی فراوانی دیده‌اند.

روحانی با حضور در مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کرد.

رییس جمهور همچنین در این مراسم با خانواده های شهدای حادثه تروریستی تهران دیدار و ضمن تسلیت این واقعه دردناک، از آنان دلجویی کرد.

در این مراسم که با حضور روسای سه قوه، مسوولان ارشد کشوری و لشکری، برخی سفرا و مسئولان دفاتر نمایندگی کشورهای خارجی و خانواده‌های شهدای ترور در تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، پیام تسلیت معظم له را  در ارتباط با حادثه تروریستی تهران ، قرائت کرد.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان