//
کدخبر: ۳۲۸۴۱۲ //

افزایش تسهیلات و وام های رایگان مسکن در دستور کار است

رییس بنیاد مسکن کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی تاکید کرد و اظهار داشت : بنیاد مسکن با جدیت موضوع تامین مسکن محرومان و نیازمندان را دنبال می کند و افزایش سطح تسهیلات و وام های رایگان تامین مسکن را در دستور کار دارد.

افزایش تسهیلات و وام های رایگان مسکن در دستور کار است
به گزارش فرتاک نیوز،

 اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور روز شنبه در بازدید از روستاهای شهرستان های خفر و جهرم خواسته اهالی روستاها را مورد بررسی قرار داد و  بر لزوم الحاق زمین به بافت روستاها برای توسعه امکانات گردشگری ، تامین مسکن نیازمندان ، مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح سند دار کردن واحد های روستایی تاکید کرد.

وی در ادامه در نشست همفکری به همراه  محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن فارس با بخشداران، دهیاران و اعضای شورای روستاهای شهرستان حضور یافت و  از نزدیک در جریان مشکلات و موانع جهت توسعه و محرومیت زدایی روستایی قرار گرفت.

جمع بندی بازدیدها و بررسی مصوبات سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به شهرستان های جهرم و خفر نیز با حضور مسوولان استانی و مدیران بنیاد مسکن فارس جهت رفع مشکلات و موانع محرومیت زدایی این مناطق برگزار گردید.

عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه این سفر مصوبات سفر نیکزاد به شهرستان های جهرم و خفر را برشمرد و اظهار داشت : بازنگری طرح هادی ۴۱ روستا در این دو شهرستان ،  احداث ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان جهرم ،  واگذاری زمین به بنیاد مسکن فارس جهت طراحی و ساخت مسکن اقدام ملی شهرستان خفر از جمله این مصوبات است.

 

زمانی در ادامه گفت:بررسی جهت امکان ساخت ۲ هزار  واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در شهرستان جهرم ، ایجاد فرصت  حداکثر تا یک هفته طرح بازنگری هادی روستایی جهت کلیه روستاهای شهرستان های یاد شده و  اقدام توسعه و محرومیت زدایی از سوی بنیاد جهت روستاهایی که زیرسازی آماده دارند از دیگر مصوبات این سفر است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس خاطر نشان ساخت :  تسهیل در افزایش محدوده طرح هادی روستایی نیز مصوبه ای است که اجرای آن مورد تاکید قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان