//
کدخبر: ۳۲۸۰۳ //

وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران، فردا با حضور سران سه قوه برگزارمی شود

عضو هیات رییسه مجلس گفت: مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی مجلس فردا با حضور سران سه قوه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

 وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران، فردا با حضور سران سه قوه برگزارمی شود

به گزارش فرتاک نیوز، اکبر رنجبرزاده روز پنجشنبه افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و علی لاریجانی رئیس مجلس سخنران این مراسم است.

وی افزود: پس از مراسم وداع با این شهدا در مجلس ، پیکر این شهدا، تشییع می شود و با آمبولانس به محل نماز جمعه انتقال می یابد.

وی خاطرنشان کرد: تشییع پیکر مطهر این شهدا فردا پس از برگزاری نماز جمعه انجام می شود.

** وزرای کشور و اطلاعات، یکشنبه گزارش می دهند

رنجبر زاده ادامه داد: مقرر شده است که وزرای کشور و اطلاعات یکشنبه هفته آینده در جلسه ای غیر علنی گزارشی در باره حادثه تروریستی روز گذشته مجلس به نمایندگان ارائه دهند.

روز گذشته - چهارشنبه - در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 46 تن مجروح شدند.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.

وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویستها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»

گروهک تروریستی داعش روز گذشته مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته بود.

مراسم تشییع پیکر شهدای این حملات تروریستی فردا - جمعه - در تهران برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان