//
کدخبر: ۳۱۵۴۸ //

نشست اضطرای مقامات امنیت افغانستان به ریاست «اشرف غنی»

«محمد اشرف غنی» رئیس جمهور این کشور پیش از ظهر امروز با برگزاری نشست اضطراری با حضور مقامات ارشد امنیتی این کشور در محل کاخ ریاست جمهوری، به بررسی وقایع دیروز کابل پرداخت.

نشست اضطرای مقامات امنیت افغانستان به ریاست «اشرف غنی»
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمد اشرف غنی»، رئیس جمهور این کشور پیش از ظهر امروز با برگزاری نشست اضطراری با حضور مقامات ارشد امنیتی این کشور در محل کاخ ریاست جمهوری، به بررسی وقایع دیروز کابل پرداخت.

مسئولین ارشد نهادهای امنیتی افغانستان در این نشست در خصوص چگونگی وقوع رویداد مذکور، رئیس جمهور این کشور را در جریان قرار دادند.

غنی پس از استماع گزارش مسئولان امنیتی، دستور داد که رویداد دیروز کابل به طور جدی و از تمام ابعادش مورد بررسی قرار گیرد و آنانی‌ که در انجام وظایف مرتکب عمل خلاف قانون شده‌اند، شناسایی و برحسب قوانین نافذه کشور مجازات شوند.

وی همچنین فرمان داد که برای تأمین امنیت مردم این کشور تدابیر بیشتر را اتخاذ کنند.

گفتنی است که صبح دیروز صدها تن از مردم این کشور در اعتراض به گسترش ناامنی ها در کابل، پایتخت افغانستان دست به تظاهرات زدند. تظاهرکنندگان با تجمع در چهارراه «زنبق» نزدیکی محل انفجار تروریستی روز چهارشنبه کابل، شعار های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر کسانی که این وضعیت را به وجود آوردند» سر دادند. بر اساس گزارش‌ها، تظاهرکنندگان هنگام قصد حرکت به طرف کاخ ریاست جمهوری با تیراندازی هوائی پلیس و نیروهای امنیتی این کشور مواجه شدند. در پی تیراندازی نیروهای امنیتی این کشور به سوی معترضان ۶ تن از آن‌ها جان باخته و ۱۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان