//
کدخبر: ۳۰۹۷۹۱ //

پشت پرده نزاع خونین در جنوب تهران

سر و صدا های ناشی از نزاع خونین در جنوب تهران پشت پرده عجیبی داشت.

پشت پرده نزاع خونین در جنوب تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 5 صبح سر و صدای نزاع یک خیابان در جنوب تهران نزدیک یاخچی آباد ماموران گشت انتظامی را به آنجا کشاند. ماموران پلیس مردی را به صورت خونین و کبود در خیابان پیدا کردند.که خودرو اش هم به سرقت رفته بود.

ماموران پلیس در تحقیقات ابتدایی متوجه تناقض گویی مرد صورت زخمی شدند و با شیوه و شگرد های پلیسی ماجرای سرقت و نزاع خونین را در جنوب تهران فهمیدند.

ماموران انتظامی در بازجویی ها از مرد صورت زخمی متوجه شدند که 2 مرد صاحبان خانه فساد در جنوب تهران هستند و دلیل نزاع خونین چند زن بود و بلافاصله شناسایی متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پلیس پس از چند ساعت خانه فساد را در جنوب تهران پیداکردند و طی یک عملیات پیچیده 4 نفر شامل 2 زن به نام مریم و سمیه و 2 مرد را بازداشت کردند و چند قبضه سلاح سرد هم نیز کشف شد.

متهمان در بازجویی های پلیسی صراحتا به اقدام کثیف خود اعتراف کردند و دلیل نزاع خونین را مشکلات مالی با یکدگیر بیان کردند.

گفتگو با مرد کتک خورده در جنوب تهران

مرد کتک خورده تهرانی ماجرا را اینطور بیان کرد:«ساعت 5 صبح بود چند نفرجلویم را گرفتند و در جنوب تهران کتکم زدند. پس از سوالات ماموران پلیس من ماجرای دعوای خونین را لو دادم.»

مرد تهرانی ادامه داد :«من و دوستم کار های غیراخلاقی در جنوب تهران انجام می‌دادیم. پس از مدتی با شریکم سر مریم و سمیه به مشکلات مالی خوردیم و با یکدیگر درگیر شدیم و در حال حاضر پشیمان هستم.»

پرونده متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان