//
کدخبر: ۳۰۹۳۷۲ //

امام جمعه نجف اشرف: از گفتگوی ایران و عربستان استقبال می‌کنیم

امام جمعه نجف اشرف با یادآوری نیاز منطقه خلیج فارس به صلح و آرامش گفت که عراق از گفتگوی عربستان و ایران استقبال می‌کند.

امام جمعه نجف اشرف: از گفتگوی ایران و عربستان استقبال می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام  صدرالدین القبانجی در خطبه های نماز جمعه نجف اشرف که به سبب کرونا بصورت مجازی ایراد شد؛ ضمن استقبال از جلسات گفتگو بین عربستان سعودی و ایران ابراز امیدواری کرد که منطقه شاهد تغییر سیاسی به نفع اسلام و شکست سیاست استکبار مبنی بر تفرقه افکنی باشد.

امام جمعه نجف اشرف استقبال عراق از جلسات تفاهم و گفتگوی بین عربستان و ایران را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد منطقه شاهد یک تحول سیاسی - اسلامی باشد.
قبانجی تمایل برخی کشورها به دوری از جنگ و درگیری را یادآور شد و گفت: امروز به لطف خدا شاهد گام هایی برای غلبه بر نبردها و جنگ های فرسایشی در منطقه هستیم.
وی با گرامیداشت روز جهانی بیت المقدس تأیید کرد که فریادی که امام خمینی به راه انداخت؛ فریادی ایرانی یا شیعه نیست بلکه بیانگر صدای جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین موضوع جغرافیایی یا ملی محدود نیست بلکه مسئله کل مسلمانان و آینده جهان اسلام است، تصریح کرد که آینده منطقه می گوید پروژه صهیونیستی مرده است.
امام جمعه نجف اشرف برنامه و پوشش امنیتی - خدماتی در پذیرایی میلیونی این استان از زائران امام علی (ع) در سالروز شهادت آن امام همام با کمترین مشکل، صدمه و بیماری ویروسی را به شیعیان حضرت حاکی از عنایت آن حضرت بشارت داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان