//
کدخبر: ۳۰۷۷۰۸ //

کاهش بی‌سابقه حباب سکه در یکسال اخیر

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از افت بی‌سابقه حباب سکه در مقایسه با یکسال گذشته خبر داد و گفت: کاهش معاملات باعث شد حباب سکه درحال حاضر به ۱۷۰هزار تومان برسد.

کاهش بی‌سابقه حباب سکه در یکسال اخیر
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد کشتی‌آرای با اشاره به قیمت طلا و سکه بیان کرد: ارزش اونس جهانی حدود ۳دلار افزایش یافته و دلار نسبت به آخرین قیمت هفته پیش تغییری نکرده اما امروز قیمت طلا و سکه اندکی کاهش یافته که دلیل عمده آن تعطیلی بازار و افت حجم داد‌و‌ستد‌ها است.

کشتی‌آرای گفت: به دلیل تشدید بیماری کرونا تعطیلی بازار طلا و واحدهای طلافروشی تا ۱۰اردیبهشت ماه تمدید شده اما به نظر نمی‌رسد با بازگشایی بازار وضعیت تقاضا تغییری کند چراکه اولا درحال حاضر نقدینگی سرگردانی وجود ندارد و دوما آینده برجام کماکان مبهم بوده و کسی تا روشن نشدن این موضوع وارد معامله نمی‌شود.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا از کاهش بی‌سابقه حباب سکه نسبت به یکسال اخیر خبر داد و گفت: به دلیل نبود تقاضا حباب انواع سکه از زمان تعطیلی بازار در حال تخلیه است به طوریکه امروز حباب سکه تمام به پایین‌ترین حد یکسال گذشته یعنی ۱۷۰هزار تومان رسید.

قیمت طلا و سکه ۴اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

او در پایان به قیمت‌های امروز اشاره کرد و افزود: بر اساس ارزش اونس جهانی و قیمت دلار، امروز بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۳۸۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۱هزار تومان است.

کشتی‌آرای ادامه داد: همچنین امروز قیمت سکه امامی به ۱۰میلیون و ۱۰۰هزار، سکه طرح قدیم ۱۰میلیون، نیم سکه پنج میلیون و ۶۵۰هزار، نیم سکه و سکه یک گرمی هم به ترتیب به سه میلیون و ۶۵۰هزار و دو میلیون و ۵۰هزار تومان کاهش یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان