//
کدخبر: ۳۰۶۴۱۵ //

پیش بینی قیمت طلا در روزهای پایانی ماه

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با وجود ثبات قیمت‌ها طی چند ماه اخیر، اما معاملات بازار به حداقل رسیده و تا روشن نشدن شرایط سیاسی مردم تمایلی به خرید طلا و سکه نخواهند داشت.

پیش بینی قیمت طلا در روزهای پایانی ماه

ابراهیم محمدولی با اشاره به وضعیت قیمت طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: با توجه به ثبات ارزش اونس جهانی و نرخ ارز، و همچنین نبود تقاضا قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

به گفته محمدولی، با وجود اینکه قیمت طلا از ماه‌های پایانی سال گذشته تا کنون به ثبات نسبی رسیده اما همچنان خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود چراکه هنوز آینده برجام مشخص نشده و مردم هم در چنین شرایطی ریسک معامله را قبول نمی‌کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، او تاکید کرد: اگر ایران و آمریکا بر سر برجام به تفاهم برسند به طور حتم حباب دلار و طلا از بین خواهد رفت و هر دو بازار در مسیر نزولی قرار خواهند گرفت.

رییس اتحادیه طلا با پیش‌بینی قیمت‌ها تا پایان ماه اظهار کرد: اگر اتفاق خاص سیاسی یا اقتصادی رخ ندهد، با توجه به تعطیلی بازار طلا تا پایان ماه به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه ثبات فعلی را حفظ کند.

قیمت طلا و سکه ۲۵فروردین ماه ۱۴۰۰

محمدولی در پایان به قیمت‌های امروز اشاره کرد و گفت: بازار طلا تعطیل است و قیمت‌ها طبق بهای اونس جهانی و دلار تعیین می‌شود که بر این اساس قیمت سکه امامی امروز به ۱۰میلیون و ۵۷۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است.

او اضافه کرد: قیمت نیم سکه شش میلیون و ۲۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان است؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۵۰۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۳۸هزار تومان اعلام شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان