//
کدخبر: ۳۰۱۲۲۱ //

بارش برف و یخبندان در ۴ استان

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری ضمن اشاره به تقویت سامانه بارشی از صبح دوشنبه در مناطقی از کشور نسبت به بارش برف و یخبندان و احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات چهار استان کشور هشدار داد.

بارش برف و یخبندان در ۴ استان

سازمان هواشناسی کشور اثر این مخاطره را اختلال در تردد، پدیده مه، کاهش دید، تاخیر یا لغو پروازها، کولاک در گردنه‌های برفگیر و کوهستانی، احتمال رخداد بهمن در مناطق مستعد، لغزندگی و کولاک برف در جاده‌ها به ویژه جاده‌های روستایی عنوان کرده و نسبت به آن هشدار داداه است.

به گزارش فرتاک نیوز، سازمان هواشناسی اعلام کرد: با تقویت سامانه بارشی از صبح دوشنبه (فردا) بارش برف، کاهش دما و یخبندان، رخداد مه و کاهش دید افقی، در مناطق کوهستانی کولاک برف خواهیم داشت.
این سازمان اعلام کرد: استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات جنوب غرب اصفهان و ارتفاعات شرق خوزستان درگیر این سامانه خواهند شد.
اختلال در تردد، پدیده مه، کاهش دید، تاخیر یا لغو پروازها، کولاک در گردنه های برفگیر و کوهستانی، احتمال رخداد بهمن در مناطق مستعد، لغزندگی و کولاک برف در جاده‌ها به ویژه جاده های روستایی وجود خواهد داشت.
سازمان هواشناسی توصیه کرد: از سفرهای برون‌شهری بویژه در مناطق کوهستانی پرهیز شود، همچنین پرهیز از انجام پروازهای هواپیماهای سبک و بالگرد ضروری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان