//
کدخبر: ۲۹۸۱۴۸ //

واکنش سازمان غذا و دارو به اظهارنظرها درباره واکسن روسی

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: برخی افراد شأنی برای ارزیابی واکسن‌های دیگر ندارند چنان‌که ورودی در این موضوع هم نداشته‌اند، متاسفانه این گونه رفتار و مواجهه، حرفه ای نیست.

واکنش سازمان غذا و دارو به اظهارنظرها درباره واکسن روسی

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو، در واکنش به برخی اظهارنظرها درخصوص واکسن کرونای روسی اظهار داشت: برخی افراد شأنی برای ارزیابی واکسن‌های دیگر ندارند چنان‌که ورودی در این موضوع هم نداشته‌اند، متاسفانه این گونه ررفتار و مواجهه، حرفه ای نیست.

وی با بیان اینکه مرجع تایید واکسن از جمله واکسن داخلی، سازمان غذا و دارو است تصریح کرد: اگر مطالعه‌ای در این زمینه دارند مثل کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی که انجام می‌دهند، می‌توانند به سازمان غذا و دارو جهت بررسی ارائه دهند. در غیر این صورت، اظهارنظر سلیقه‌ای، وجهه علمی و فنی نخواهد داشت.

به گزارش فرتاک نیوز، جهانپور در پایان تاکید کرد: انتظار می رود رفتار همه ما در مواجهه با این موارد بر اساس قواعد حرفه ای باشد و امیدواریم به گونه ای حرکت نکنیم که حتی شائبه تعارض علایق و منافع در رفتار و اظهارنظرهای برود و خدای ناکرده در مقابل از دست رفتن جان صدها بلکه هزاران نفری که ممکن است با یک اظهار نظر ما رفتار متفاوتی در پیش گیرند، نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۱۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان