//
کدخبر: ۲۹۷۱۹۶ //

آخرین آمار و اطلاعات از نمایشگاه کتاب مجازی

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از روز گذشته کار خود را آغاز کرده، تاکنون توانسته طی 7 ساعت و نیم از فعالیت خود ۱۸ میلیارد ریال فروش داشته باشد.

آخرین آمار و اطلاعات از نمایشگاه کتاب مجازی

 نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از روز گذشته اول بهمن‌ماه آغاز و تا ۶ بهمن ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، هر چند روز اول نمایشگاه و حتی ساعات ابتدایی صبح امروز به دلیل مراجعات فراوان به سایت نمایشگاه، بخش خرید نمایشگاه با کندی همراه بود، اما طی ساعات گذشته مشکل سرویس‌دهی حل شده است. 

به گزارش فرتاک نیوز، ۳۰۰ درخواست در ثانیه در سایت نمایشگاه ثبت می‌شود و طبق آخرین اطلاعات، تاکنون و در لحظه ثبت این خبر، ۱۸ میلیارد ریال فروش انجام شده.

این گزارش اضافه می‌کند تاکنون مخاطبان نمایشگاه کتاب ۶هزار سفارش خود را ثبت کرده‌اند و در این میان ۳۰ هزار کتاب فروخته شده است. 

آنچه در این گزارش لازم به تذکر است اینکه این گزارش عملکرد از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تنها مربوط به ۷ ساعت اخیر است.

فرح‌خواه مدیر اجرایی پروژه نمایشگاه کتاب در بخش فنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون کندی سایت نمایشگاه اظهارداشت: ما کمی کندی در سرعت ارائه خدمات داریم، اما طی چند ساعت گذشته با افزایش منابع و زیرساخت‌ها، از اکنون و تا ساعاتی دیگر سرویس‌ها نهایی شده هر چند در حال حاضر هم ارائه خدمات صورت می‌گیرد. 

وی در پایان گفت: مخاطبان نمایشگاه کتاب نگران نباشند، چرا که طی هفته‌های آتی همچنان می‌توانند می‌توانند از نمایشگاه خرید کنند و ما از فردا با تمام توان سرویس‌دهی را خواهیم داشت. 

سایت نمایشگاه کتاب روز گذشته با کندی مواجه شد و مخاطبان را برای خرید نگران کرد، اما طی اطلاعیه‌ای از سوی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام شد، خریداران کتاب نگران نباشند و خرید را به روزهای آتی موکول کنند، چرا که براساس اعلام قرار بود روز گذشته از ساعت ۹ صبح ثبت‌نام‌ها و خرید انجام شود، اما استقبال مخاطبان نمایشگاه از ساعت ۷ و نیم صبح سرور را با کندی همراه کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان