//
کدخبر: ۲۹۶۲۳۹ //

اصلاحات سری چهارم دفترچه‌ راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد

اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال 1399 اعلام شد.

اصلاحات سری چهارم دفترچه‌ راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مورخ 16 دی 99، اطلاعیه‌های اصلاحی مورخ 21 دی 99، 22 دی 99 و 24 دی 99 با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای مذکور،به شرح ذیل اعلام می‌شود.

به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (25 دی 99) برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز جمعه مورخ 26 دی 99 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

به گزارش فرتاک نیوز، باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ایجاد شود. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه های فوق و همچنین این اطلاعیه، در صورت تمایل تا مهلت در نظر گرفته شده (26 دی 99)، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه، و نسبت به ویرایش اقدام کنند. 

لازم به تأکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان