//
کدخبر: ۲۹۵۵۴۶ //

پیشنهاد تعطیلی ۴ روزه تهران / هیات دولت چه تصمیمی گرفت؟

زهرا نژادبهرام در واکنش به تکذیب سوخت مازوت از سوی برخی مسئولان دولتی، گفت: از همان زمانی که اعضای شورای شهر مساله مازوت را مطرح کردند، بسیاری از مسئولان عالی دولت از جمله وزیر نفت این مساله را تایید کردند.البته برخی مدعی شدند که سوخت مازوت واقعیت ندارد ولی مسئولان مربوطه این مساله را قبول کردند که سوخت مازوت باعث تشدید آلودگی هوای تهران شده است.

پیشنهاد تعطیلی 4 روزه تهران / هیات دولت چه تصمیمی گرفت؟

 عضو هیات رییسه شورای شهر تهران، گفت: اگر برخی هنوز مساله مازوت سوزی را قبول ندارند، کافیست که نگاهی به وضعیت آلودگی هوای تهران داشته باشند. هوای تهران هفته‌هاست که وضعیت خوبی ندارد. البته اگر بحث مستندات و مدارک برای اثبات مساله مازوت سوزی باشد که همه این مستندات وجود دارد و ما در شورای شهر، این مستندات را به سایر اعضای شورا نیز ارسال کردیم. یکی از همین مستندات نقشه‌های حرارتی سوخت مازوت در اطراف تهران است که به خوبی این مساله را نشان می‌دهد.

به گزارش فرتاک نیوز، زهرا نژادبهرام در واکنش به تکذیب سوخت  مازوت  از سوی برخی مسئولان دولتی، گفت: از همان زمانی که اعضای شورای شهر مساله مازوت را مطرح کردند، بسیاری از مسئولان عالی دولت از جمله وزیر نفت این مساله را تایید کردند.البته برخی مدعی شدند که سوخت مازوت واقعیت ندارد ولی مسئولان مربوطه این مساله را قبول کردند که سوخت مازوت باعث تشدید آلودگی هوای تهران شده است.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: حتی اگر برخی هنوز این مساله را قبول ندارند، کافیست که نگاهی به وضعیت آلودگی هوای تهران داشته باشند. هوای تهران هفته‌هاست که وضعیت خوبی ندارد. البته اگر بحث مستندات و مدارک برای اثبات مساله مازوت سوزی باشد که همه این مستندات وجود دارد و ما در شورای شهر، این مستندات را به سایر اعضای شورا نیز ارسال کردیم. یکی از همین مستندات نقشه‌های حرارتی سوخت مازوت در اطراف تهران است که به خوبی این مساله را نشان می‌دهد.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این نیز، سازمان حفاظت از محیط زیست و همین طور شرکت کنترل کیفیت هوا ، وزارت نیرو و سایر دستگاه‌های مربوطه مساله مازوت سوزی را تایید کردند و نیازی به این ندارد که ما بخواهیم این مساله را اثبات کنیم و اگر نیازی هم به این مساله باشد، شهرداری تهران باید به موضوع ورود کند.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که پیشنهاد شورای شهر برای حل مساله آلودگی هوای تهران چیست، گفت: ما پیشنهاد دادیم که شهر تهران حداقل به مدت 4 روز تعطیل شود و طرح ترافیک از درب خانه‌ها انجام شود. ما این پیشنهاد را به استانداری و دولت ارسال کردیم ولی هیات دولت با این پیشنهاد مخالفت کرد که البته توضیحی درباره این مخالفت هم به ما اعلام نکردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان