//
کدخبر: ۲۹۲۹۷۷ //

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه شنبه) با ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز (دوشنبه)، به بهای ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان معامله شد.

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه

ساعت ۱۴  امروز، ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۱ میلیون  و۸۰۰ هزارتومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در برابر ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه به بهای چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز به قیمت دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبادله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۳۸ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید.

انس جهانی طلا نیز امروز با ثبات نسبت به آخرین ساعات کاری روز گذشته به قیمت یک‌هزار و ۸۷۴دلار و ۳۸ سنت فروخته شد.

به گزارش فرتاک نیوز، بررسی ها نشان می دهد در هفته‌های گذشته قیمت سکه و طلا متأثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا موثر بود.

همچنین کاهش نرخ اونس جهانی طلا نیز باعث افت قیمت طلا و سکه شده و کارشناسان افت بیشتر اونس جهانی طلا در هفته‌های آینده را پیش بینی کرده اند.

آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری را کاهش خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان