//
کدخبر: ۲۸۷۰۲ //

پاکستانی ها خواستار خروج کشورشان از ائتلاف سعودی شدند

هزاران نفر از مردم پاکستان روز گذشته با حضور در یک همایش بزرگ در شهر کراچی، از دولتمردان کشورشان خواستند تا به طور رسمی از ائتلاف نظامی تحت رهبری آل سعود خارج شده و از اتخاذ اقدامات خطرناک علیه امنیت ملی پاکستان اجنتاب کنند.

پاکستانی ها خواستار خروج کشورشان از ائتلاف سعودی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 این همایش با عنوان 'ثبات پاکستان و امام مهدی (عج)' از طرف حزب مجلس وحدت مسلمین، بزرگترین و شناخته شده ترین حزب سیاسی-مذهبی شیعیان پاکستان روز گذشته در شهر کراچی مرکز ایالت سند در جنوب این کشور برگزار شد.

تقریبا رهبران و مسئولان اکثر گروه ها و سازمان های شیعه پاکستان و جمع کثیری از شخصیت های اهل تسنن در این همایش شرکت کردند.

شرکت کنندگان اظهارات سخیف اخیر محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی درباره حضرت مهدی (عج) را نیز به شدت محکوم کردند.

علامه 'راجا ناصر عباس جعفری' دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان سخنران اصلی این همایش بود. وی از برخی سیاست های دولت نواز شریف انتقاد کرد.

سخنرانان در این همایش تاکید کردند که اجازه نخواهند داد طرح های آمریکایی-سعودی برای راه انداختن جنگ های فرقه ای در پاکستان موفق شود.

آنان گفتند: اجازه نخواهند داد روابط پاکستان با همسایگانش خراب شود. آنان همچنین خواستار ارجاع پرونده های مرتبط با ده ها فقره اقدامات تروریستی علیه جامعه شیعیان پاکستان به دادگاه های ویژه نظامی شدند.

رهبران ارشد شیعه پاکستان گفتند: پشت پرده ائتلاف نظامی 39 کشور، آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی قرار دارند.

آنان تاکید کردند: کشورهای حامی صلح در جهان باید نسبت به قرارداد فروش میلیاردها دلار تسلیحات آمریکایی به عربستان واکنش نشان دهند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان