//
کدخبر: ۲۸۵۵۳۵ //

"کودک‌شو" به عیدانه تلویزیون رسید

شبکه نسیم، "کودک‌شو" را بعد از مدتی غیبت روی آنتن، با شب میلاد پیامبر(ص) به آنتن برگرداند و در کنار این ویژه‌برنامه، چند برنامه و سریال هم پخش خواهد کرد.

"کودک‌شو" به عیدانه تلویزیون رسید

 تلویزیون برای هفته وحدت از چند روز قبل تدارک دیده و برنامه‌هایش روی آنتن می‌رود. شبکه نسیم از فردا شب رسماً وارد این میدان می‌شود و "کودک‌شو" را بعد از مدتی غیبت روی آنتن،‌ به تلویزیون برمی‌گرداند. گروه پژمان بازغی فردا شب ساعت 23 با ویژه‌برنامه‌ای روی آنتن خواهند بود و البته روز سه‌شنبه شب هم، "کودک‌شو" ویژه‌برنامه دیگری هم تدارک دیده است.

بنابراین در پایان دو شب ویژه‌برنامه "کودک‌شو"، این برنامه از هفته آینده ساعت 23، شنبه تا سه‌شنبه با تغییراتی روی آنتن ماندگار خواهد شد. 

برنامه "کتاب‌باز" روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) ویژه می‌شود و البته از هفته آینده به روال برمی‌گردد و از شنبه تا پنجشنبه روی آنتن خواهد بود؛ این برنامه ساعت 19 روی آنتن می‌رود. 

به گزارش فرتاک نیوز، مسابقه "دست فرمون" شبکه نسیم از هفته پیش وارد مراحل نیمه‌نهایی شده است که فردا و پس فردا مثل روالِ گذشته، رقابت‌های خودش را روی آنتن دارد و ساعت 21:30 پخش می‌شود. این برنامه به مرحله معرفی برگزیدگان فینال و مرحله نهایی رسیده و هر شب روی آنتن می‌رود. 

سریال "هفت سنگ" که مدتی است در باکسِ سریال شبکه نسیم قرار گرفته هم فردا شب همان ساعت 20 روی آنتن خواهد بود. 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان