//
کدخبر: ۲۸۳۶۱ //

آقای تتلو؛ خراب کردی خراب! / تو کجا و استاد شجریان کجا!

آقای تتلو؛ خراب کردی خراب! / تو کجا و استاد شجریان کجا!

نادردارستانی؛ انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هم با تمامی فراز و نشیب هایی که به دنبال داشت در نهایت با پیروزی دکتر حسن روحانی به پایان رسید تا التهابات بوجود آمده در طی چند ماه گذشته فروکش کرده و شاهد یک انتخابات پرشور و شعورو حضور پر شکوه مردم در پای صندوق های اخذ رای باشیم.

 

تفکرات کاندیدا و برنامه های آنها و هم چنین عملکرد گذشته، شرایط را به گونه ای رقم می زند که مردم به هر تفکر و اندیشه و برنامه ای که نزدیک تر هستند رای دهند و این نه تنها دارای عیب نبوده بلکه در یک جامعه دموکراتیک ارزشمند و قابل احترام می باشد و در این راستا برنده و بازنده بایستی به این نوع نگاه ها احترام گذاشته و بعد ازپایان انتخابات و صرف نظر از این که چه کسانی به آنها رای داده و یا نداده اند ، خود را نماینده مردم دانسته و در جهت حقوق تمامی افراد جامعه کوشا باشند.

 

اما نکته اینجاست که در این راستا و در اوج فعالیت های انتخاباتی، کاندیداها سعی بر این دارند که چهره های سرشناس و پرطرفدار را جذب خود نموده تا از این طریق بتوانند آرای هواداران آنها را جذب نمایند و این یک امر طبیعی و مرسوم است که در تمامی انتخابات دنیا رایج می باشد.

 

امیرحسین مقصودلو«تتلو» نیز که یکی از هنرمندان پرطرفدار کشور بوده و جوانان بسیاری علاقه مند به صدای او می باشند نیز در این انتخابات به سمت آقای ابراهیم رئیسی یکی از کاندیداهای محترم انتخابات ریاست جمهوری رفت و حمایت خود را از این کاندیداها اعلام نمود که تا اینجای کار هیچ مشکی وجود نداشته و علی رغم تضاد موجود در دیدگاه های ایشان با کاندیدای مورد نظر، اما این نگاه و اعتقاد را باید قابل احترام دانست.

aKAWiU3yjVQv

 

ولی از این به بعد است که آقای تتلو به بیراهه می زند و می خواهد برای بیشتر دیده شدن، خود را با استاد مسلم موسیقی ایران و چهره تکرارنشدنی آواز ایران، محمدرضا شجریان مقایسه کند و حرف هایی می زند که نه تنها در جامعه مورد پسند نیست بلکه واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است.

 

تتلو بد نیست بداند که با تمام احترامی که برای او و طرفدارانش قائل هستیم، اما جایگاه او با استاد شجریان اصلا قابل مقایسه نیست و قیاس مع الفارق است  و اصلا نباید در یک کفه ترازو ایشان را با استاد شجریان سنجید.

 

البته همان طور که عنوان گردید، خدای ناکرده نه قصد توهین به تتلو را دارم و نه به طرفداران پر تعدادی که دارد، ولی خدا وکیلی اگر با خود صادق باشد، متوجه می شود که نسبت به استاد، کم لطفی نموده است اگر چه شان و جایگاه استاد محمدرضا شجریان بسیار فراتر از این حرف ها بوده و در دل این مردم جا دارد ولی ای کاش این هنرمند حرمت نگه می داشت و برای خود شیرینی دست به این اقدامات و حرف ها نمی زد! 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان