//
کدخبر: ۲۷۷۷۰۸ //

وزیران خارجه ایران و پاکستان، همکاری دوجانبه و آخرین تحولات را بررسی کردند

وزیران امور خارجه ایران و پاکستان درباره روابط دوجانبه، کمیسیون مشترک همکاری‌های دوکشور، سازمان همکاری شانگ‌های، آخرین تحولات در افغانستان و همچنین کشمیر گفت و گو کردند.

وزیران خارجه ایران و پاکستان، همکاری دوجانبه و آخرین تحولات را بررسی کردند

  در گفت وگوی تلفنی روز پنجشنبه محمدجواد ظریف و شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، موضوعات مربوط به روابط دوجانبه، کمیسیون مشترک همکاری‌های دوکشور، سازمان همکاری شانگ‌های، آخرین تحولات در افغانستان و همچنین کشمیر مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت و گوی تلفنی همچنین با ابراز خرسندی از بهبود وزیر امور خارجه پاکستان از بیماری کووید ١٩، در ارتباط با حادثه سیل در ایالت سند پاکستان نیز با دولت و مردم پاکستان ابراز همدردی کرد.

به گزارش فرتاک نیوز؛  باران‌های سیل آسا در مناطق مختلف پاکستان به ویژه «کراچی» در جنوب این کشور، طی ۷۲ ساعت گذشته دست کم ۹۰ قربانی گرفت و موجب تخریب هزار واحد مسکونی شد.

پیش از این وزیران خارجه ایران و پاکستان - یازدهم اردیبهشت‌ماه امسال_ در گفت و گوی تلفنی درباره آخرین تحولات روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا، تحریم‌ها و آخرین تحولات سیاسی در افغانستان رایزنی و تبادل نظر کرده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان