//
کدخبر: ۲۷۵۷۰۰ //

در حال حاضر ۱۲۳ روستای شهرستان کامیاران زیر پوشش گاز طبیعی است

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای کامیاران به 96 درصد می رسد.

در حال حاضر 123 روستای شهرستان کامیاران زیر پوشش گاز طبیعی است

احمد فعله‌گری بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از روند اجرای پروژه های گازرسانی در شهرستان کامیاران اظهار کرد: این شهرستان دارای 152 روستا دارای سکنه است که 135 روستا از قابلیت گازرسانی برخوردارست.

به گفته وی، در حال حاضر 123 روستای شهرستان کامیاران زیر پوشش گاز طبیعی است و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری نیز 100 درصد است.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ در جمعیت روستایی 93 درصد است، گفت: در مجموع حدود 97 درصد از جمعیت کل شهرستان کامیاران از گاز طبیعی بهرمند هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گازرسانی به 4 مجتمع  روستایی شامل پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی بلوچه شامل 5 روستا، گازرسانی به مجتمع روستایی پش آباد  شامل 3 روستا، مجتمع روستای نشور که شامل 2 روستا و مجتمع روستایی مروارید که شامل 4 روستا است در شهرستان کامیاران فعال است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ فعله گری تاکید کرد: با گازرسانی به مجتمع های مذکور 14 روستا به مجموعه روستاهای گازدار این شهرستان اضافه و ضریب نفوذ در جمعیت روستایی به بالاتر از 96 درصد می رسد.  

فعله گری در حین بازدید از مجتمع روستای بلوچه ضمن تشکر از عوامل اجرایی این پروژه، گفت: برای اتمام این پروژه که شامل روستاهای بلوچه، کانی هنگه، کره پوان، پرتاله و چشمه کبود حدود  20 کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن در قطرهای مختلف باید انجام شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد افتتاح پروژه های گازرسانی روستایی در هفته دولت هم بیان کرد: پروژه گازرسانی 3 روستای شهرستان کامیاران شامل روستای لاین، مروارید و کچله در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: کلنگ زنی چندین پروژه صنعتی و روستایی در حوزه گازرسانی در هفته دولت در استان انجام می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان