//
کدخبر: ۲۷۲۲۹۰ //

هفته آینده؛ برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با روسای بانک‌ها و وزیر اقتصاد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با روسای بانک‌ها و وزیر اقتصاد در هفته آینده خبر داد.

هفته آینده؛ برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با روسای بانک‌ها و وزیر اقتصاد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با روسای اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون استان کرمان اظهار داشت: هفته آینده نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با روسای بانک‌های کشور و با حضور وزیر اقتصاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای قوانین بانکی هیچ عذری از هیچ بانکی در استان کرمان و کشور پذیرفته نیست، گفت: بانک‌های موفق و غیرموفق استان کرمان به روسای آن‌ها در سطح کشور گزارش می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح اصلاح قانون بانکداری و قانون بانک مرکزی در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس است، افزود: این طرح نوشته شده و به‌زودی مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه از اتاق‌های بازرگانی و اصناف می‌خواهیم موارد پیشنهادی اصلاح قوانین بانکی را به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کنند، گفت: روز گذشته بحث تسویه حساب ارزی صادرکنندگان کشور مجدداً پیگیری شد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه توافق قبلی استاندار و مسئولان استان کرمان با رئیس‌کل بانک مرکزی پا برجا است، بیان کرد: در چند هفته گذشته با پیگیری‌های انجام شده بیش از یک سوم پسته استان کرمان که مانده بود صادر شده و خبر بسیار خوبی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس یازدهم در این دوره تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و تمام نمایندگان استان فعال هستند.

شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: اتاق اصناف تا پایان هفته با تمام سرپرست‌های بانک‌های عامل استان جلسه برگزار کرده و مشکلات را مطرح کند.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان موظف به همکاری در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی در استان هستند، گفت: ویروس کرونا بیشترین آسیب را به اصناف و بازاریان استان وارد کرده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با بیان اینکه وضعیت پرداختی‌های تسهیلات کرونا در تمام کشور ضعیف است تصریح کرد: اما در استان کرمان وضعیت این پرداخت‌ها خیلی ضعیف است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان