//
کدخبر: ۲۶۸۱۰۵ //

باران در چهار استان از شنبه ۱۴ تیر/ باد و گرد و خاک در پنج استان از فردا

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در استان‌های اصفهان، قم، یزد، سمنان و جنوب خراسان رضوی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، گفت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بارش باران در اردبیل، مازندران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خواهیم داشت.

باران در چهار استان از شنبه 14 تیر/ باد و گرد و خاک در پنج استان از فردا
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ضیائیان، در تشریح وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز بیان کرد: در ساعات بعدازظهر امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همچنین شمال اردبیل،‌ شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: روز چهارشنبه در کردستان،‌ زنجان، قزوین، گیلان، مازندران و شمال همدان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که با وزش باد همراه است. 

ضیائیان افزود: روز پنج‌شنبه 12 تیر در شمال‌غرب کشور بارش پراکنده و در استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران و رعد و برق به همراه وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

وی اظهار کرد: روز جمعه 13 تیر در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان رشد ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای شنبه 14 تیر و یکشنبه 15 تیر باران در آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات مازندران و شمال آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو آرام است. 

وی با بیان اینکه روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه وزش باد شدید در جنوب خراسان رضوی همچنین استان‌های سمنان، یزد، اصفهان و قم پیش‌بینی می‌شود، گفت: از جمعه هفته جاری تا یکشنبه 15 تیر در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و احتمال باد و گرد و خاک خواهیم داشت. 

وی بیان کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 45 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل و شهر کرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده آسمان تهران کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 36 و 26 درجه خوهد بود.

وی بیان کرد: امروز آسمان تهران قسمتی ابری، جهت باد جنوبی و سرعت باد 11 کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 15 درصد است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان