//
کدخبر: ۲۵۹۶۸۴ //

پیش بینی قیمت نفت در سال ۲۰۲۱ توسط بانک گلدمن ساکس

بانک گلدمن ساکس پیش بینی خود در سال 2021 برای نفت برنت را به 55.63 و نفت خام آمریکا را به 51.38 دلار در هر بشکه افزایش داد.

پیش بینی قیمت نفت در سال 2021 توسط بانک گلدمن ساکس
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رویترز، بخش تحقیقات سهام در بانک گلدمن ساکس در یادداشتی اعلام کرد کاهش تولید نفت خام به علت کم شدن فعالیت ها و کاهش تولید اوپک پلاس به همراه بهبود نسبی در تقاضا برای نفت، می تواند قیمت نفت را سال آینده افزایش دهد.

این بانک پیش بینی خود برای نفت برنت در سال 2021 را از 52.50 دلار در هر بشکه به 55.63 دلار در هر بشکه افزایش داد. همچنین برآورد خود از نفت خام آمریکا را از 48.50 دلار به 51.38 دلار در هر بشکه بالا برد.

به گزارش فارس، این بانک، یک شرکت خدمات مالی آمریکایی است که بخش عمده فعالیت‌های آن در زمینه ارائه خدمات بانکداری و مدیریت سرمایه‌گذاری، همچنین مبادلات کالا، اوراق بهادار، سهام شرکت‌ها و نیز مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک متمرکز می‌باشد.

امسال در اثر شیوع کرونا و اعمال محدودیت های قرنطینه، تقاضا برای نفت و محصولات نفتی به شدت کاهش یافت و همین امر سبب شد تا قیمت نفت به شدت کاهش یابد. نفت برنت امسال بیش از 60 درصد ارزش خود را از دست داده و حتی برای نخستین بار در 21 سال گذشته به زیر 17 دلار رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان